Онлайн продажби и оптимизация на Shopify, WooCommerce, OpenCart с Геомил Георгиев, който поддържа сайтове от 16 години. Любимата платформа на Геомил е OpenCart, а аз използвам WooCommerce за изграждането на моите онлайн магазини. Успешното изграждане на онлайн магазин и довеждането на трафик в него без използването на реклама се крие в оптимизацията. Важно е при изграждането на вашите онлайн уебсайтове да имате добра оптимизация и по този начин да достигнат до повече потребители.
Какво представлява оптимизацията на онлайн магазин?
SEO (Search Engine Optimisation) е оптимизация за търсещите машини, каквито са Google и Yahoo. Оптимизацията помага на вашия сайт да се класира на по-високо ниво в органичните резултати на търсачките. По-високото класиране на сайта в търсачките увеличава възможността за по-голям трафик на вашия онлайн магазин. За да бъде добре оптимизиран един сайт, се използва съдържание, което включва стойност, както вътрешни и външни линкове с полезна информация.
Каква е разликата между On-page и Off-page оптимизацията?
On-page оптимизацията е това, което сами можете да направите по вашия уебсайт чрез административния панел на съответната платформа. Оптимизацията включва създаването на страница, поставяне на подходящо заглавие, описание, тагове е текст. Off-page оптимизацията са всички линкове, които са от външни сайтове и препращат читателя към нашия сайт.
Как оптимизацията помага на онлайн продажбите?
Повече за онлайн продажби и оптимизация на вашите сайтове ще намерите във видеото: https://zerotosuccess.bg/prodajbi-v-shopify-woocommerce-opencart
Собствен онлайн магазин
Създаването на собствен онлайн магазин пред дропшипинг бизнес модела има своите предимства и недостатъци. Недостатъците са, че нямате готов трафик на сайта си и трябва именно чрез оптимизация или чрез реклама да достигнете до своите потребители.
Ако искате да научите как правилно да изградите и оптимизирате вашия онлайн магазин, присъединете се към практическото обучение за изработка на онлайн магазин стъпка по стъпка.