Гледайте цялото видео от тук.
Какво кара един клиент да остане или да си тръгне завинаги? В този епизод, заснет в студио “Бай Радушев”, ми гостува Илиян Станков. Илиян е преподавател по английски с опит в IT сектора. Той работи с високоплатени клиенти в образователната сфера.
С него обсъждаме най-честите и фатални грешки, които бизнесите допускат при комуникацията с клиенти. Засягаме как да се справим с недоволни потребители и как да изградим доверие още от първия контакт.
Ще чуете:
✔ Практични примери;
✔ Психологически прозрения;
✔ Ценни съвети за това как да задържите клиентите си;
✔ Как да бъдете по-достъпни, по уважителни и по-ефективни в общуването?
Ако искате да предлагате качествена услуга и да развивате стабилен бизнес, този разговор ще ви даде силна основа.