fbpx

Стартиране на собствен магазин и реклама

Стартиране на собствен магазин и реклама

Съществуват известни проблеми при стартиране на собствен онлайн магазин и реклама във Фейсбук при онлайн търговците. Все по-често хората, които притежават рекламни акаунти и онлайн магазини, започнаха да изпитват проблеми, споделяйки, че спират рекламата им или затварят акаунтите им.

Тези проблеми се дължат на промените в алгоритъма за пускането на реклама в платформи като Facebook и eBay. Алгоритъмът е автоматично настроен и засича определени думи, разбирайки погрешно съдържанието на рекламата. Освен това засича последната активност на акаунтите и ако скоро не е пускана реклама, то е много вероятно акаунтът да бъде временно спрян и след потвърждаване на самоличността той да бъде достъпен отново.

Проблеми с пускането на реклама

Проблемите с рекламата се срещат както при нови акаунти, така и при стари акаунти. По-често те възникват при новите акаунти и това затруднява тяхното развиване, което за един нов магазин е трудно да се случи без наличие на реклама. Единственият начин в началото да се натрупа трафик и да се реализират продажби е именно рекламата.

Стартиране на собствен магазин

Тенденция сред онлайн търговците е да стартират собствени сайтове чрез магазини, които са структурирани на различни платформи. Такива платформи могат да бъдат OpenCart, WooCommerce, Shopify и други. Всяка една от платформите има различни по вид модули, от които да изберете според нейните функционалности.

Ако се чудите дали да използвате нов или стар домейн, това е почти без значение, тъй като всеки един домейн може да бъде добре развит с времето. Положителните страни на един по-стар домейн е, че той вече има своя рейтинг и постоянни клиенти. Един такъв домейн може да бъде над 10 или 15 години, а по-нов домейн до 5 или 10 години. За да се реализират продажби на един нов домейн, е нужно да се работи постепенно и търпеливо. А за да бъде развит сайта с трафик единствено от Google и без никакви реклами, не е невъзможно, но също изисква повече време.

За по-бързо навлизане в онлайн търговията е препоръчително да се развиват едновременно два магазина. Например докато продавате във вашия собствен сайт, бихте могли да продавате и в eBay. По този начин ще се научите как да общувате с вашите клиенти.

Начинаещите в сферата на онлайн търговията не трябва да се плашат от вдигането на цената на рекламата. Постоянно настъпват промени в политиката и възникват проблеми на пазара . Онлайн търговията е за хора, които знаят как да се справят с всичко това и могат да се адаптират към новостите.

Ако сте стартиращ в онлайн търговията или изпитвате затруднения в изграждането на свой собствен онлайн магазин, следвайте тези три важни стъпки:

  • Информирайте се от различни източници на информация като книги и видео съдържание;
  • Поставяйте си постижими цели и следвайте една посока на реализация;
  • Правете нещата по максимално лесния начин.

Проблеми при стартиране на собствен онлайн магазин и реклама във Фейсбук

👉 Виж повече за проблемите с рекламата и стартирането на собствен онлайн магазин ТУК.

Сподели публикацията

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Абонирай се за Бюлетина

Получавай ъпдейти за нови статии

Вижте още

Искаш ли да развиваш бизнеса си?

Сграбчи своето бъдеще, придобий истинска свобода и започни да разполагаш с времето си сам!

Събитие но онлайн търговия